Médiafelület típusok
Ismerkedj meg médiafelületeinkkel, hogy melyik milyen célközönséget szólít meg, mely lokációban érdemes használni, és melyik típust mivel kombináld, hogy hatékonyan tervezhesd meg kampányod a MediaMap-en!
CITYLIGHT
A citylight plakátok olyan kisebb méretű reklámfelületek, melyekkel elsősorban a gyalogosok által látogatott helyszíneken találkozhatunk. (buszmegállók, villamos megállók, belvárosi utcák, plázák, bevásárlóközpontok, metró aluljáró). A felületek sok esetben megvilágítottak, így a nap 24 órájában is jól láthatóak. Egy közterületi kampány során nagyon jól kombinálható az óriásplakát megjelenéssel.
OSZLOPREKLÁM
Az oszlopreklám, vagy más néven hirdetőoszlop Budapesten és a nagyobb városokban meghatározó elemei a forgalmasabb köztereknek. Olyan helyeken is megtalálható, ahol más hirdetőeszköz nem elérhető, és mind a gyalogosok, mind az autósok számára jól látható. Egy oszlopon belül több méretű felülettel is találkozhatunk, a szalag hirdetéstől a CLP és dupla CLP méreten át a teljes oszlop dekorálásáig
ÉPÜLETHÁLÓ
Az épületháló olyan extra nagy méretű reklámfelület, ami kiváló láthatóságával kiemelkedik a városi környezetből. Az építési hálót a legforgalmasabb helyszíneken helyezik ki, például fontos csomópontokban, autópályák bevezető szakaszain. Mérete szinte felületenként eltérő, akár több száz négyzetméter lehet. Sok esetben megvilágítással is rendelkeznek az épületháló helyszínek.
Megaboard
A Megaboard hirdetés olyan óriási méretű hirdetési forma, mely jellemzően autópályák, vagy forgalmas bevezető útvonalak gyors szakaszain található. Hatalmas mérete miatt rendkívül látványos, biztosan nem kerüli el a figyelmünket. Kiváló eszközei a márka- vagy cégnév tudatosításának, imázs építő hatása jelentős. A felületek megvilágítással rendelkeznek, így még éjjel is jól láthatóak. Ezeket a helyszíneket hosszabb távú megjelenésre javasoljuk, minimum bérleti idő 12 hónap.
Tetőreklám
Az óriási méretű tetőreklámok emeletes házak, toronyépületek tetejére vagy tűzfalára elhelyezett hirdetési eszközök. Mindig forgalmas főutak mellett helyezkednek el, akár már 1000-2000 méterről is jól láthatóak. Megvilágított reklámeszköz, készülhet belső világítású vagy külső világítású, karos kivitelben. Ezeket a helyszíneket hosszabb távú megjelenésre javasoljuk, minimum bérleti idő 12 hónap. Budapest mellett a vidéki nagyvárosokban is van lehetőség tetőreklámok bérlésére.
MOBIL ÓRIÁSPLAKÁT
A statikus reklámeszközzel, ez egy rugalmasan, sokrétűen bevethető felület. Figyelemfelkeltő, a jármű eljut olyan helyszínekre, ahol más reklámeszköz nincs, vagy nem vehető igénybe. Lehetőség van kiegészítő szolgáltatásként kihangosítást igénybe venni hozzá, amivel biztosan minden figyelmet magára vonz.
KERÉKPÁR REKLÁM
A kerékpár reklám, vagy bicilight egy mozgó citylight méretű speciálisan kialakított reklámkerékpár, mely könnyen és gyorsan bevethető, így minden olyan helyre eljuthat, ahol kerékpárral lehet közlekedni. A figyelemfelkeltő eszközök pontosan az Ügyfél által meghatározott területen mozognak, ahol az adott célcsoport megtalálható. Hangosítással és szórólapozással együtt az egyik leghatékonyabb közterületi reklámeszköz.
KORLÁTREKLÁM
A korlátreklám eszközök Budapesten a legforgalmasabb útvonalak mentén, villamos és autóbusz megállókban találhatóak, kiemelten a 4-6-os vonala mentén. Kiválóan alkalmas kampányok erősítésére vagy kiegészítésére, de útbaigazító funkciót is betölthet. Az eszköz két oldalas, így mindkét irányból látható a gyalogosok és autósok részére is.